Radio mag vandaag de dag niet meer ontbreken in de moderne marketingmix en is met uitstek hét medium om jouw doelgroep lokaal of landelijk te bereiken. Met de kracht van herhaling kunnen we meerdere keren de doelgroep bereiken en aanzetten tot actie, om in verbinding te komen met jouw dienst of product.
Wij geven een garantie op het bereiken van een bepaald bereik. We stellen de campagne lokaal of landelijk in en op basis van een X aantal impressies. De commercial blijft dus lopen tot de impressies bereikt zijn.
Zend onder andere via deze populaire zenders:
De verschillende smaken van een Digitale Radio Campagne
Run of Networks
Uitzenden van een commercial op alle online radiozender.
Doelgroeppakket
Selecteren van specifieke online radiozenders op basis van leeftijd.
Device Targeting
Selecteren van een device voor het uitzenden van een commercial.
Time Targeting
Het uitzenden van een commercial op specifieke tijdvakken.
Run of Station
Uitzenden van een commercial op specifieke online radiozenders.
GEO Messaging Targeting
Uitzenden van aangepaste commercials per regio.
GEO Targeting op Regio
Uitzenden van een commercial in specifieke regio’s.
De voordelen van Radio
Mogelijkheden met tv
Bereik een grote doelgroep
Beschikbaar op specifieke tijden
Verwijzen naar een adres of URL
Potentieel bereik
Mogelijkheden met radio
Bereik een grote doelgroep
Beschikbaar op specifieke tijden
Verwijzen naar een adres of URL
Gegarandeerd bereik
Het productieproces
1. De Boodschap
Maken van een passende tekst die de boodschap goed omvangt.
2. De Muziek
De muziek selecteren naar voorkeur die passend is voor het communicatiedoel.
3. De Stem
Voice over ingesproken door stem naar voorkeur.
4. De Productie
Productie van de commercial.
5. De Preview
Aanleveren preview bij klant.
6. De Levering
Levering van de spot aan de omroepen.
7. De Uitzending
Het uitzenden van de nieuwe spot via de gekozen en / of geadviseerde kanalen.
8. Het Monitoren
Je spot staat al een tijdje live en nu is het tijd om de statistieken te monitoren, wat doet je campagne en hoeveel mensen hebben we bereikt!