Op de Zaak

Zakelijke succesverhalen

In ‘Op de Zaak’ worden bedrijven vertoond die hun succesverhalen met ons delen. Aan de hand van onze meetbare factoren zien wij op welk vlak deze bedrijven het meest gericht zijn. Dat kunnen: Team, Duurzaamheid, Samenwerking, Regelgeving, Innovatie en Maatschappij zijn. Na de uitleg van ‘Op de Zaak’ neemt de presentatrice ons mee in het onderwerp van de betreffende week, waar zij een korte uitleg geeft over de sector.

Elke zondag om 12:00 uur / Herhaling elke zaterdag om 13:30 uur

Propositie

Word zichtbaar in het RTL 7 Programma “Op de Zaak” en inspireer kijkers met uw passie of bedrijf! Boost de brand awareness rondom uw merk of organisatie middels een eigen reportage binnen het programma. Met een gemiddelde reportageduur van ca. 3 minuten speelt u perfect in op de spanningsboog van televisie- en online-kijkers.

Wanneer u ervoor kiest gebruik te maken van een logoprojectie, zal tijdens de uitzending uw bedrijfslogo beeld breed worden geprojecteerd, waarbij de voice-over benoemt dat het programma mede mogelijk wordt gemaakt door uw organisatie. Dit is een call-to-action die geprikkelde kijkers stimuleert uw eigen bedrijf direct te verkennen.

Uiteraard voorzien wij u graag van een deskundig media-advies om de video strategisch online in te zetten voor een optimale conversie.

  • Brand awareness
  • Call- to-action
  • Een professionele video voor eigen marketingdoeleinden

Branded content draagt sterk bij aan de positieve beeldvorming van een merk

Waarom video content

Kom onder de aandacht

Bereik uw doelgroep

Vergroot uw bereik

Versterk uw imago

The Dutch Media Group